onsdag 11 januari 2012

Förlåt, förlåt, förlåt!

Jag känner att jag har sämst uppdatering! Förlåt för det. Men jag har liksom inte orkat...:/ Ska försöka få det till en vana att blogga nu. Så fortsätt titta in och leta efter nya inlägg!

Tyvärr så orkar inte jag berätta om allt som hänt under dem senaste dagarna eftersom det har hänt ganska mycket. Men jag kan iaf berätta lite om igår, då skolan började.

Skolan var som sagt helt okej. Fast ändå välsigt tråkigt. Jag var jätte trött (är ju inte var att gå upp så tidigt) och det gjorde att skoldagen kändes otroligt lång! Men iaf. Slutade tjugo över tre, gick hem till Emelie och sen drog vi till stallet.
Där red vi ut, (typ) och det var superkul. Fanny har sån energi just nu tycker jag! ♥

Måste dra till skolan nu, annars kommer jag försent. Hej då /Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar