måndag 2 januari 2012

God morgon människor!

Foto: Ann-Carro - Jag tolkar bakom Fanny. Det var askul ska ni veta! ♥

Har nyss vaknat, blev väckt av några sms som plingade i telefonen...Men aja. Det kanske var dax att gå upp iaf. Idag ska jag hem till Eva (hon som äger hästarna) och grilla lite :) ♥ Är fett taggad. Det kommer bli jätte trevligt. Ska grilla med Eva, Emelie, Ann-Carro och Wiktoria. Hoppas bara att vädret blir lite bättre.

Just nu väntar jag på Emelie. Hon ska komma hit med sitt Wii och så ska vi sitta och geeka Mario Cart x) Visst har vi ett roligt liv va? Haha.

Men nu måste jag äta frukost och klä på mig innan hon kommer. Ha det bra sålänge. Puss /Caroline

1 kommentar:

  1. Har är jag först! Kom på det nu :s haha men iaf...
    GRATTIS! Grattis älskade vän! Hoppas du får en trevlig födelsedag!
    Grattis enu en gång sötnöt!

    SvaraRadera